søndag 30. juni 2013

Heimelaga muffinsformer!

Pavlovamuffins i heimelaga muffinsformer! 


Når en bur på ein slik avsidesliggane stad som eg bur på, så skal en ikkje rekne med å finne alt en treng på butikken. I krisesituasjonar må en ty til alernative løysinga, eks. når en treng muffinsformer.  Det er ikkje det at en ikkje får kjøpe muffinsformer på butikken, men eg syns dei kvite kjedelige frå unil er veldig lite fristande. Derfor måtte eg prøve å kamuflere dei! :)


Kva kan en bruke? 
Eg hadde ikkje så mykje å lage av, så det vart noko gråpapir eg hadde liggande
(innpakningspapir funka og veldig godt om du har noko du har spart på) 
Ein kopp eller eit glas som passa til dei kvite formene.
2 gelantinplater som en løyser opp som på pakken
(eg testa med sukkerlake, med det vart dårlige saker)
Hyssing eller anna styr å pynte med om ein vil ha det :)  

Set glaset midt på papiret og pensl på gelantin rundt


Legg papiret opp på glaset med gelantinen på utsida


Press omgåande papiret rundt glaset å hold det til det har limt seg fast.



 Om du vil ha blondar eller hyssing rundt så festar du den på før du tek den av glaset og helst før gelantinen er stivna 

Slik!!

Pavlovamuffins er veldig godt!  
Tips:
Isteden for å bruke vaniljekrem tek eg 1 pk fløyte som eg har i 1/2 ts vaniljesukker, 1/2 pk vaniljesaus (for koking), og 1 ts melis. Piska det til passelig konsistens. Denne varianten renn ikkje utover! 


 Desse laga eg til venninda mi som reiste på ferie :)


Desse var til skuleavsluttninga til eldste sonen min som gjekk ut av 10 i år 


Kva syns du??

4 kommentarer:

  1. Hei!

    Takk for kommentar på bloggen min!
    Og så fint at du la igjen et spor, for da fant jeg deg! SMARTE muffinsformer du har laget, skikkelig rustikk og flott!

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  2. For et supert tips!
    Formene var knallfine og pavlova er jo aldri feil,
    dette skal jeg prøve å huske til neste gang jeg skal ha selskap:)

    Håper du har fine julidager,
    klem:)

    SvarSlett
  3. Dette var jo genialt og ikke minst stilig!! #noterer bak øret til neste gang


    Ha en finfin fredag. Klemmer fra Lottemora

    SvarSlett
  4. Mmm! Såg godt og veldig delikat ut!:) Eg håper du ser denne meldingen og tar deg ein tur innom bloggen min. Du har nemleg vunne gåvepakken frå Jotex;)
    Bjørg :-)

    SvarSlett