onsdag 26. desember 2012

it's the most wonderful time of the year!


Endelig er var julaften her, å vi gleda oss til den 
store kvelden! Eg var åleine meg ungane i år, då mannen var på jobb.


Eg hadde vore på grava å tent eit hjerte av lys for tantegullet som 
vi mista for snart 2 1/2 år sidan. Nokon ting er vondare i jula enn ellers.





Julepynt som ungane har laga til meg <3 
Det set eg pris på!!


 Trea her fekk eg av tvillingjentene mine! Dei er laga av ei kjegle som er limt lauv på! I potta har dei hatt oasis og sett ein pinne som har ein Y øverst. For så skjule oasisen har dei hatt mose (?) over. Eg likte dei utrulig godt!  Engelen laga den eldste guten min då han gjekk i første klasse (10 år sidan), å er noko av  finaste julepynten eg har. Eg elskar englar!! 

Håpar du hadde ein fin julekveld! 
Det hadde ihvertfall vi :)

Klem Nina

4 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Så flotte julebilder du deler med oss! Ekstra koselig med julepynt som er laget av barna ;)
    Helt enig med deg, julen er en deilig tid, men som du sier også tid for ettertanke. Og savnet etter de som ikke lengre er med oss blir gjerne større på denne tiden, godt å kunne tenne lys og pynte på graven også synes jeg.
    Ønsker deg fortsatt gode romjuls dager.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Herlig bilder! Elsker de trærne :)
    Julen er helt klart tiden for ettertanke..
    Følger deg videre, likte meg her inne :)
    Ønsker deg fortsatt gode romjulsdager :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Flotte bilder!!
    Høres ut som dere har hatt en fin jul, det har vi og:))

    Godt nytt år!
    Gleder meg til og følge bloggen din også i 2013:)

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Innom for å ønske deg en fin søndag og for å si takk for at du er med i GA-en min,
    lykke til!

    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett