lørdag 3. november 2012

"Trehus"



Då eg sto med den lyse turkise fjøla å skulle til å ha den i ovenen, kom eg på noko eg 
såg på basiclabelsweden si side. Eg skulle lage meg tøffe "trehus" som eg skulle ha til pynt!
Eg fant fleire fjøler som var veldig gamle, å saga til ein trekant til tak!

Eg syns dei vart veldig fine, så neste gong eg skal hente ved, så kjem
 eg nok til å sjå etter fleire fjøler med sjarm, for eg kjem nok til å lage fleire "trehus"!





Kansje du og vil prøve deg på å lage "trehus"?



Håpar du likte "trehusa" mine! 

Klem 



2 kommentarer:

  1. Wow, så fantastiske de var!!
    Det ble jo knallkult:))
    Flink du!

    Ny blogg?
    Spennende:)
    Jeg kommer innom igjen jeg vettu ♥

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så fine trehus!!!
    Sjarmerande!

    Ny blogg!?
    Stikker gjerne innom fleire ganger, eg ;o)
    Så koslig at du ville være følger på bloggen min!! :O)

    Fin ny veke til deg!

    klem ib

    SvarSlett