tirsdag 6. november 2012

I ei gammal meierikasse på kjøkkenet

 Opp på kjøleskapet har eg ei gammal meierikasse. I den har eg innpakningsparir som eg har samla. 
Eg blir så glad når eg er innom butikkar som legg sjela si i å pakke inn gaver, for det er akkurat slik eg er og :)  Eg likar at det eg skal gi frå meg ser skikkelig ut! 


Eg må innrømme at når eg ikkje skal kjøpe gaver, men ein ting til meg sjøl, spør eg gjerne om å få med litt innpakningspapir....  Er det frekt? 


Å når eg får gåver med sjarmerande papir så tek eg og vare på det.
Det er ikkje like gale som bestemor, for ho samla på alt!

Eller er eg kansje snart blitt som mi bestemor, for eg samlar på en del eg og.... :)


 Dekorativt er der vertfall :) 


Ha ein super dag!


3 kommentarer:

  1. Hei:) Så fint du har det opp på kjøleskapet då! Nydeleg kasse med herleg papir:))Eg og samler på papir..er nok en samler eg og;)
    Og for nokre herlege hus under her!! Kjempegod ide..kjem nok til å studere veden min heretter;) Og er dette en ny blogg? I tilfelle var det ein god start! Følger deg gjerne vidare:)
    Fin kveld til deg!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så lurt å samle papiret slik, da blir det jo så dekorativt også! Kan jo ikke gjemme bort fint papir ;-)
    Spør av og til etter papir jeg også, så da er vi flere, hihi ;-)

    Takk for supert frokosttips, eggerøre på knekkebrød ble testet ut i dag tidlig og det var veeeldig godt!

    Natta :-)

    SvarSlett
  3. Hei på deg.
    Så flott og dekorativt!!
    ..hi,hi.. min kjære mormor samlet også på gavepapir..., det ble brettet pent sammen og lagt i en skuff, klar til gjenbruk ;))
    Jeg legger meg til som ny følger her hos deg, så kanskje vi sees inne hos meg ?
    Ønsker deg en riktig fin fin dag.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett