onsdag 12. desember 2012

Utradisjonell julepynt??

Ungane er nok like skuffa i år som i fjor.... 
Eg er ikkje så veldig glad i nissar, så eg har ikkje så mange av dei rundt om kring.
Det einaste nissete styre eg har i kjellaren er fakstisk rødnissegensarane som tvillingane
mine har vakse ut av for mange år sidan. Eg syns dei er fine og veldig dekorative. I år
har eg lagt dei i ei gammale kasse. Oppå stå ei melkespann som eg har sett ei eine i.










Håpar du likte "nissepynten" min! 
:) 

Ha ein super onsdag!

Klem Nina

2 kommentarer:

  1. Ja, jeg er heller ikke så glad i nisse-pynt, men jeg likte din!!
    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for at du er så snill som bryr deg om hvordan det går med meg :) Alt er bare bra, men bloggingen min har ikke blitt proritert i en hektisk og spennende tid..kommer et innlegg fra meg i dag (el.morgen)der jeg forklarer :) Men du ser ut som du er helt i rute og klar for jul :) Nydelig pyntet og så kreativ du er :) Må si meg enig i det med nisser, tror vi har kun 1 i hele huset her også :)
    Ønsker deg en super førjuls-torsdag :)

    Klem Gunn

    SvarSlett